РЕЄСТРАЦІЯ / ВХІД

      • РЕЄСТРАЦІЯ / ВХІД
          • Чи необхідна реєстрація для оформлення замовлення?
        Немає необхідності в реєстрації. Під час оформлення замовлення досить використовувати функцію 'купити в 1 клік'.
          • Після оформлення замовлення без реєстрації чи отримали підтвердження на електронну адресу ?
        До кожної покупки, зробленої в інтернет-магазині, відправляється підтвердження, що містить інформацію про замовлення. У разі, якщо після оформлення замовлення на Вашу адресу e-mail не було відправлено підтвердження про оформлення замовлення, просимо зв'язатися з відділом обслуговування клієнтів.
          • Забули свій логін ?
        У закладці 'Мій аккаунт' необхідно перейти за посиланням "Забули пароль". На наступномі етапі, необхідно ввести адресу електронної пошти. На вказану адресу буде вислано електронне повідомлення, що містить логін і новий пароль.
      • ЗАМОВЛЕННЯ
          • Термін реалізації замовлення

        Готове замовлення доставляється Клієнту кур'єрською фірмою Нова Пошта протягом від 1 до 3 робочих днів з моменту відправлення.    

          • Об'єднання замовлень
        Для того, щоб об'єднати оформлені замовлення необхідно зв'язатися з консультантом відділу обслуговування інтернет-магазину по телефону або за допомогою бланка зворотного зв'язку. У зміст листа, необхідно вказати номери замовлень для об'єднання. Якщо в одному з замовлень була додана вартість транспортних витрат - вони будуть заново перераховані згідно зі ставками оплат за доставку.
          • Был ли отправлен мой заказ?
        Інформація про поточний стан замовлення доступна після реєстрації в розділі 'Мій аккаунт' (тільки для зареєстрованих користувачів). Додатково на електронну адресу, вказану при оформленні замовлення, відправляються повідомлення про актуальний статус замовлення. Якщо замовлення має статус 'відправлений' це означає, що посилка була відправлена.
          • Чи можуть товари з одного замовлення бути відправлені на два різних адреси?
        Вказівка двох адрес доставки в одному замовленні неможлива. В цьому випадку, просимо оформляти окремі замовлення.
          • Які терміни доставки посилки кур'єрською фірмою?
        Доставка здійснюється в робочі дні з понеділка по неділю з 9:00 до 21:00 години.
          • Чи зв'яжеться зі мною кур'єр перед доставкою?

        Кур'єри, які доставляють посилки зобов'язані зв'язатися по телефону з одержувачем мінімум за 30 хвилин, з метою уточнення подробиць доставки. 

          • Посилка пошкоджена
        Ми гарантуємо 100% безпеку доставки замовлених товарів. Кожна посилка застрахована на повну вартість. Завжди перед отриманням посилки, просимо Вас переконатися чи не була пошкоджена зовнішня упаковка під час транспортування. Рекомендується скласти в присутності кур'єра протокол про пошкодження і відмовитися від прийняття товару.
          • Відстеження посылки

        Готове замовлення доставляється Клієнту кур'єрською фірмамою Нова Пошта від 1 до 3 робочих робочих днів з моменту відправлення. Номер посилки буде вказано в електронному повідомленні, що підтверджує відправлення замовлення.

          • Чи можливо вказівку додаткову адреси в залежності від часу доставки ?
        На жаль, неможливо вказати дві адрес доставки.
        Доставка здійснюється в робочі дні від понеділка до неділі з 9:00 - 21:00.
        Просимо вказати адресу доставки для отримання товару в зазначений час.
          • Чи можу я отримати посилку у вказаний мною час ?
        Інтернет-магазин не несе відповідальності за роботу кур'єрської служби, в тому числі, за час доставки товару. З метою встановлення часу доставки, просимо контактувати з відповідним відділом доставки кур'єрською фірми. З моменту відправлення посилки Вам висилається e-mail повідомлення, в якому вказується номер моніторингу відправленої і адреса інтернет-сторінки, на якій можна відстежувати відправлення і знайти номер телефону відповідного представництва кур'єрської фірми.
        • РАХУНОК-ФАКТУРА
            • Виставлення рахунку-фактури
          До кожного оформленного замовлення виставляється рахунок-інвойс на підставі даних, зазначених при оформленні замовлення. Рахунок -інвойс виставляється в день відправлення товарів і немає можливості зміни дати, зазначеної на рахунку-інвойсі.
        • Пред'явлення ПРЕТЕНЗІЙ

          Гарантії не підлягають:

          • рукавички (відповідно до закону України не підлягають поверненню та обміну)
          • товари з натуральним зношуванням
          • товари з механічним пошкодженням
          • товари з явними вадами, які видно і про які покупець знав, набуваючи продукт
          • забруднені товари
          • товари з ушкодженнями, що виникли в зв'язку з неправильною експлуатацією
          • товари зі змінами кольору шкіри, змінами фактури шкіри, які виникають внаслідок її натуральних властивостей при використанні
            • Процедура пред'явлення претензій

          Що робити, якщо в аеропорту повернули пошкоджений багаж

          Якщо ви знайшли дефекти на своєму багажі прямо на стрічці, не знімайте його звідти. Якщо ж ви не помітили вади, то домогтися компенсації буде складніше. Врахуйте, що через 7 днів, довести вину працівників аеропорту буде вже практично неможливо. Найкраще, відразу зверніться на стійку Лост енд фаунд (Lost & Found), яка розташовується в даному залі. На цій стійці вам потрібно буде надати бірку від свого виробу, паспорт та посадковий талон. Без цих документів оформити заяву неможливо.

          Після цього вам потрібно буде заповнити бланк, написати заяву про пошкодження вашого майна. Заспокойтеся, ця процедура не займе багато часу. На з'ясування всіх обставин піде трохи більше півгодини. Головне для вас – отримати папірець з описом дефекту, що з'явився на валізі, та номер телефону, за яким вам треба буде зателефонувати.

          Зв'язавшись за вказаним номером телефону, ви зможете забрати компенсацію за зламану валізу. Якщо виріб не підлягає ремонту, вам повернуть його вартість. Але для цього вам потрібно звернутися до майстерні, де ви отримаєте висновок експерта. Якщо ж вашу валізу відремонтують у майстерні, то вам потрібно буде надати чек, і вам повернуть витрачені вами гроші.

          Пам'ятайте, всю відповідальність за ваш багаж під час поїздки несе перевізник.

           

           

          Процедура пред'явлення претензій в інтернет-магазині Chemodanoff

          Продавець:


          Chemodanoff
          Контакт : E-mail: shop@chemodanoff.com.ua, тел: 050 280-05-09

          Адреса інтернет-магазину:www.chemodanoff.com.ua

          Претензіями підлягають товари неналежної якості, невідповідні договору купівлі-продажу, в разі якщо:


          1.    Товар не відповідає властивостям, які повинен мати товар такого роду, відповідно до мети зазначеної в договорі купівлі-продажу і випливає з обставин або призначення;

          2.    У товару відсутні властивості, які пропонує продавець покупцеві, в тому числі, показуючи модель або зразок;

          3.    Товар не відповідає меті, про яку покупець поінформував продавця при укладенні договору купівлі-продажу, а продавець не висловив застережень щодо її призначення;

          4.   Товар переданий покупцеві є неналежної якості. 

           

          Повернення бракованих товарів

           

          Ви можете повернути доставлені вам браковані або іншим чином, не відповідні, вашому замовленню товари. Ви можете зробити це протягом 14 днів після виявлення дефекту. Якщо ваша скарга є обґрунтованою, вам буде відшкодована вартість покупки і доставки. Претензію за якістю, необхідно відправити на електронну поштуshop@chemodanoff.com.ua, в листі слід вказати номер замовлення в інтернет-магазині Chemodanoff, назва і артикул товару неналежної якості, за яким пред'являється претензія, опис браку і фотографії бракованого товару. Після отримання претензії, відділ обслуговування інтернет-магазину Chemodanoff, направить Клієнту інформацію щодо передачі товару, кур'єру ТОВ «Нова Пошта», за яким була пред'явлена претензія і терміни передачі. Разом з товаром, покупець повинен докласти документ, що підтверджує купівлю товару (касовий чек, рахунок-інвойс, підтвердження оплати банківською картою, або інший документ, що підтверджує місце покупки, дані продавця і дату покупки).

          Термін розгляду претензії становить 14 днів від дня передачі товару кур'єру.

           

            • Час розгляду претензій
          Претензії розглядаються протягом 14 днів з моменту отримання інтернет-магазином посилки з товаром, до якого пред'являється претензія. У разі акцептації претензії, бракований товар буде відремонтовано або підлягає обміну на новий, в разі неможливості обміну (через відсутність на складі) магазин зобов'язується повернути Клієнту суму, еквівалентну вартості товару або здійснити обмін на новий товар, доступний на складі.
        • ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН
            • Який термін здійснення повернення / обміну купленого товару?

          Клієнт має право повернення придбаного товару протягом 14 днів від дати отримання посилки.

            • Порядок повернення / обміну?

          Якщо Ви хочете повернути товар, будь ласка, зв'яжіться з відділом обслуговування клієнтів по телефону або відправте інформацію на електронну пошту  shop@chemodanoff.com.ua – консультант відділу обслуговування проінформує Вас про кроки, які слід зробити для здійснення повернення / обміну та витрати, пов'язані з такою процедурою.

          Повертаючи або обмінюючи товар, клієнт покриває всі витрати, пов'язані з поверненням посилки до Chemodanoff.   

            • Товари не підлягають поверненню?

          Поверненню не підлягають товари, які мають сліди використання, дефекти і не мають фірмової упаковки та етикетки. Товар, що повертається повинен бути в такому стані, в якому він був відправлений клієнту.  

            • Протягом якого часу отримаю гроші при поверненнені товару?
          Грошові кошти будуть повернені протягом 14 робочих днів грошовим переказом на розрахунковий рахунок, вказаний Клієнтом. Зазвичай повернення з'являється на вашому банківському рахунку через 8-10 робочих днів. Час залежить виключно від регламенту вашого банку. Стан повернення завжди можна перевірити через ваш рахунок, зв'язавшись з банком. Повернення повної вартості товарів, проводиться за умови, що товари знаходяться в тому ж стані, в якому вони були доставлені покупцеві (на товарах що повертаються не повинно бути ознак пошкоджень, прання або зношеності, а оригінальні етикетки повинні бути збережені).